:)

خیلی سخته واسه وبت این همه زحمت بکشی ولی حاصل دسترنجت اینقدر راحت حیف و میل شه :)

تقصیر خودمه،روزی که داشتم وبلاگو میساختم باید پیش بینی میکردم وبلاگ در کنار خوبی هایی که داره یه بدی بزرگ هم داره اونم اینکه مدیریت مطالبت دستت نیست و هرموقع مدیر اون وبلاگ عشقش کشید میتونه وبتو مسدود کنه و تو هم هیچ کاری نمیتونی کنی!

بزرگترین اشتباهم این بود که به بلاگفا اعتماد تام داشتم،فکر نمیکردم بزرگترین و قدیمی ترین سرویس وبلاگ دهی ایران با 10 سال سابقه یهو این مشکل براش پیش بیاد :)

خیلی پشیمونم که درکنار همه کارایی که واسه وبم کردم سرویس خبرنامه نذاشتم و الان به حدود 90 و خورده ای درصد از بازدید کننده هام دسترسی ای ندارم :)

کاش میشد بچه ها رو دوباره پیدا کنم و دور هم جمع میشدیم،مثل اون موقع ها،مثل میز گردا،مثل اون روزای خوب ...

تقریبا امیدم واسه درست شدن بلاگفا 0 شده،هنوزم نمیدونم اگه بلاگفا درست نشد یبار دیگه وب بزنم یا نه؟ حتی نمیدونم دقیقا تا کی باید صبر کنم!

فعلا برای ادامه تصمیمی نگرفتم و قصد آپ ندارم،این وب رو هم به اصرار چند تا از ثابتای وبم زدم با این امید که یبار دیگه بچه ها اینجا رو پیدا کنن

یه تشکر هم از رضا میکنم که خیلی برای راه اندازی مجدد وب تلاش میکنه و این ادرسو ثبت کرد

همینطور از M @ h $ a و وب جالبش که نصف بیشتر نتایج گوگلو سهم خودش کرده :))


+ گوشه راست همین صفحه یه کادر خبرنامه هست،ایمیلتون رو وارد کنید و گزینه "انجام" رو بزنید (تیک هارو تغییر ندید)

نظرات 18 + ارسال نظر
M @ h $ a چهارشنبه 13 خرداد 1394 ساعت 22:11 http://soheil-o-armin.blog.ir

سلاممممممممممممممممم مرسیییییییییییى که این وبو راه انداختین بخدا از خوشحالى گریم گرفته شاید به اندازه باز شدن دوباره بلاگفا خوشحال شدم
خداکنه دوباره همه دور هم جمع شیم

سلام ممنون :)
خدا کنه
حتما به کارت تو اون وب ادامه بده چون خیلى خوب تو گوگل بالا اومده

رضا چهارشنبه 13 خرداد 1394 ساعت 22:24

خیلى میخوامت سهیل جون تنکیو ورى ماچ که رومو زمین ننداختى
به حاجیمونم بگو بیاد
خدا بزرگه ایشالا دونه دونه بچه هارو پیدا میکنیم
ولى قبلش امیدوارم بلاگفاى عن درست شه

قربونت :)
حالا فعلا اینجا بالا بیاد و بچه ها پیداشون شه ببینم چى میشه

masoume چهارشنبه 13 خرداد 1394 ساعت 23:16

سلااااااااااااام
خیلی خوشحال شدم.خیلــــــــــــــــی
خیلی بده همش منتظربشی ولی نتیجه نگیری
من ک کلافه شدم ازدست بلاگفا
امیدوارم بچه ها زودپیداشون شه شماهم مثل سابق کارکنین
واین یباردیگ ان شا الله زحماتتون هدرنخواهدرفت.

هرچند امید ندارم بچه ها اینجا رو پیدا کنن ولى تنها کارى که میتونم کنم اینه که امیدوار باشم :)

кнαησм ε єѕкαcн چهارشنبه 13 خرداد 1394 ساعت 23:55

سلام.مرسى بابت اطلاع رسانى
چه خوبه که یه وب جدید زدین کاش دوباره دور هم جمع میشدیم خیلى دلم براى اون روزا تنگ شده
دلم براى تک تکه بچه ها یه ذره شده

منم دلم برا اون روزا خیلى تنگ شده،شاید دیگه هیچوقت تکرار نشن
این از همه چى واسه من سخت تر و بدتره

مینا پنج‌شنبه 14 خرداد 1394 ساعت 00:02

سلام خوبی؟؟؟مرسی سهیل خیلی خوشحال شدم اینجا رو راه انداختی
سابقه نداشته بلاگفا اینجوری کنه :/
ایشالله که اون وب درست میشه چون واقعا حیفشه کلی خاطراتت داریم از اونجا کلی پست کلی زحمتشو کشیدی :(
ایشالله که درست میشه دلم روشنه باز دوباره بچه ها کنار هم جمه میشن چقد دلم واسه همشون تنگ شده

سلام ممنون :)
نمیدونم والا از شانس من هر اتفاقى مى افته
کاش حداقل نظرات باز بودن :)

masoume پنج‌شنبه 14 خرداد 1394 ساعت 00:07

شایددیر ولی پیدامیکنن خدابزرگه.
من بیشترناراحت اینم ک هیچ جا بلاگفا نمیشد
هییییییییییییییییییییییی
خانوم اسکاچ واقا رضا خوشحالم ک نظراتتون اینجا هست

اره واقعا هیچجا بلاگفا نمیشه :)
مخصوصا قسمت مدیریت وبلاگ که فقط مال بلاگفا رو دوست داشتم
اثن محیطش خیلى ساده و دوست داشتنیه

رضا پنج‌شنبه 14 خرداد 1394 ساعت 00:22

سهیل جون دیدى تا خودت دست به کار شدى بچه ها هم پیداشون شد
اصن تو معجزه میکنى پسر
نگران نباش بقیه هم کم کم اینجارو پیدا میکنن،تا اون موقع هم بلاگفا درست میشه و برمیگردیم سر خونه زندگیمون
فقط بگو این حاجى هم حتما بیاد
بسى خوشحالم که نظرات معصومه و مینا و اسکاچ رو میبینم
همچنان به شدت جاى خالى نظرات محیا و عاطفه و نازنین و یاسمن و اسى و سایر دوستان و سروران گرامى حس میشه

خب اونایى که میبینى اینجانو تو کیک بهشون اطلاع دادم وگرنه بازم متوجه این ادرس نمیشدن
عارمینم بیاد چیزى فعلا عوض نمیشه

M @ h $ a پنج‌شنبه 14 خرداد 1394 ساعت 00:31 http://soheil-o-armin.blog.ir

چشم حتما ادامه میدم مخصوصا الان که شما وب زدین یه انگیزه مضاعف گرفتم
چقدر خوبه که بچه ها اومدن اینجا خیلییییییییییییییى خوشحالم جاى همشون واقعا خالیه انشاءالله بقیه شون هم اینجارو پیدا میکنن

ممنون :)
خداکنه ...

عاطفه پنج‌شنبه 14 خرداد 1394 ساعت 01:10

نمیدونم واقعا چی بگم خیلی بد شد واقعا ناراحت شدم ازین اتفاقات

ولی بدون ما تا اخرش هستیم . حالا چه اینجا چه بلاگفا فرقی نمیکنه :)

ممنون :)

مهسا پنج‌شنبه 14 خرداد 1394 ساعت 04:44

سلام من از خواننده های خاموش وبلاگت بودم اقا سهیل...خیلی منتظر بودم مشکل بلاگفا حل بشه...
دست شما و اقا رضا و بقبه بچه ها درد نکنه...ایشالا که یه بار دیگه همه دور هم جمع میشن...خوشحال شدم پیداتون کردم، خیلی اتفاقی...راستش با شناهت بچه ها و شما حدس زدم ممکنه با بلاگ اسکای یا میهن بلاگ و اینا یه وبلاگ درست کنید...لااقل واسه اینکه بی خبر نمونید از هم...

سلام،کاش بقیه بچه ها هم مث شما پیگیر بودن بلکه یبار دیگه دور هم جمع میشدیم :)

masoume پنج‌شنبه 14 خرداد 1394 ساعت 15:48

سﻻم
چه خوب ک عاطفه جون ومیناجون هم هستن
اقارضآ
اقاسهیل تونستین به محیاهم خبربدین(تو کیک)؟؟؟
دلم گرفت:(
فک کردم الان بیام.تعداد قابل توجهی ازبچه ها اومده باشن:(

به محیا خبر دادم ولى هفته دیگه کنکور داره ممکنه الان نیاد ولى ادرس اینجارو داره حتما سر میزنه
متاسفانه بجز چند نفر به بقیه دسترسى اى ندارم :)
خیلى از اونایى که تو کیک بودنم معلومه دیگه کیک نمیان چون پیاما بهشون نرسیده

masoume پنج‌شنبه 14 خرداد 1394 ساعت 15:53

الان بادم افتاد ک محیا کنکور داره به چندروزدیگه:(

اوهوم :) حتما بعدش میاد

*رعنا* پنج‌شنبه 14 خرداد 1394 ساعت 16:27

سلام سهیل خان خوبى شما؟
خیلى کار خوبى کردى اینجارو راه انداختى،حداقل دور هم جمع باشیم تا بلکه بلاگفا درست شه
اگه از اول دور هم جمع بودیم مطمئنا قطعى بلاگفا اینهمه بهمون فشار نمیاورد
خداکنه زودتر بقیه رو هم پیدا کنیم
چقدر خوشحالم اسم بچه هارو میبینم اینجا

سلام ممنون تو خوبى؟
فکر میکردم مشکلشون زود حل میشه و نیازى به وبلاگ جدید نیست ولى اشتباه فکر کردم :)

*رعنا* پنج‌شنبه 14 خرداد 1394 ساعت 18:25

راستى سهیل،الان رفتم وب مهسا به نظرم خیلى حرفه اى و شیکه
تو نگاه اول اصلا نمیفهمى وبلاگه فکر میکنى وبسایت هست
اگه خداى نکرده بلاگفا درست نشد میرى بیان؟
درموردش سرچ کردم دیدم امکاناتش خیلى پیشرفته تر از وبلاگه و امکان مهاجرت داره یعنى همه مطالب و نظرات و ... رو میشه منتقل کرد!!
تازه وب مهسا با 4-5 روز سابقه از اصن یه وضعى یکساله بیشتر تو گوگل بالا اومده

اره به نظر خودمم خیلى خوبه مخصوصا بهینه سازیش
ولى یه سرى مشکلات و محدودیت هایى داره
اول اینکه قالباش کاملا فرمتش با قالباى سایر وبلاگا فرق داره و هیچ جا قالباش نیست
دوم اینکه هر وبلاگ میتونه کلا 5 هزار پست،500 برچسب،5 صفحه جداگانه،حداکثر 10 پست در روز و یه سرى محدودیت هاى احمقانه دیگه هم داره!
اگه هم بخواى تعداد اینایى که گفتم رو زیاد کنیم با توجه به نیاز اصن یه وضعى تقریبا سالى 500-600 هزار تومن هزینه بر میداره :)) :|
ینى من برم یه وبسایت فول امکانات و هاست و دامنه و قالب اختصاصى سفارش بدم نصف این قیمت پام درمیاد

M @ h $ a یکشنبه 17 خرداد 1394 ساعت 17:54 http://soheil-o-armin.blog.ir

اقاااااااااا سهیل؟؟؟؟؟؟؟؟
شما ها به اینجا سر نمیدنین یا اینجا نظر نداره؟ :((
روز اولى که فهمیدم اینجا راه میفته خوشحال شدم گفتم تا وقتى همه اینجارو پیدا کنن شلوغه و نبودن بلاگفا هم یادمون میره ولى انگار اینجا هم خبرى نیست :(((((
بخدا دارم دق میکنم دیگه بغض داره خفم میکنه و دلم داره میترکه
من نمیتونم همچین وضعى رو تحمل کنم خسته شدم کم اوردم دیگه نمیتونم صبر کنم
دیدین که از 5 خرداد به بعد زحمت به اطلاعیه جدید رو هم به خودشون ندادن هرچند همه وعده هاشون کشکه ولى بهتر از این وضع بود
بخدا بدون اصن یه وضعى دیگه نمیتونم زندگى کنم خسته شدم داغونم همه دلخوشى و امیدم اصن یه وضعى بود :(((((
این چ بلایى بود سر ما اومد؟؟؟؟؟؟؟
بچه هاتونم که زحمت گشتن یا ایمیل زدن به خودشون نمیدن
واقعا که جاى اینکه اونا دنبال شما باشن شما باید دنبال اونا باشین؟ :|||||
اقا سهیل خواهشا یکارى کنین،میدونم سخته میدونم الان شاید واسه تصمیم گیرى زود باشه میدونم یه تصمیم عجولانه زحمات شمارو به باد میده میدونم پر روییه ولى تورو خدا یه وب جدید راه بندازین خب؟؟؟
وقتى بلاگفاى صاب مرده هم درست شد اطلاعیه بزنین بیان وب جدید یا شما دوباره برین همونجا
تورو خدا اینطورى دست رو دست به امید شیرازى عنتر نشینید
دیگه بریدم واقعا خسته شدمممىممممممممممممم اهههههههههه به کى بگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تف به شرفت شیرازى تففففففففف

من روزى یکبار به اینجا سر میرنم،این بچه ها هستن که سر نمیزنن :)
من الان نمیتونم تصمیم بگیرم هرچند خودم دلم واسه وب نویسى واقعا تنگ شده و حتى حاضرم از صفر شروع کنم :)
راستش به هیچ جا مث بلاگفا عادت ندارم،تو همه سرویس ها وبلاگ ساختم ولى هیچجا واسم مث بلاگفا نمیشه،از طرفیم یکسال واسه وبم زحمت شبانه روزى کشیدم تا اومد نتیجه بده اینطورى شد ...
شانس ندارم که اومدیم و وب زدم شروع کردم به کار اونوقت بلاگفا درست شد،اون وقتى که تو وب جدید گذاشتم چى میشه؟
یه چیز دیگه م هست،از صفر شروع کردن خیلى سخته خیلى مخصوصا واسه منى که یکسال به بازدید بالاى 2-3 هزار و روزى 100-200 تا نظر عادت کرده بودم،حالا بیام وب بزنم با بازدید روزى 20-30 تا و نهایت 2-3 تا نظر؟ راستش فکرشم کلافه م میکنه

zeinab sadat چهارشنبه 27 خرداد 1394 ساعت 04:29

Slm
mn yeki az par o pa ghors tarin tarafdaratoon boodam va hastam
As vaghti didam oonja dg post nmizarin taghriban roozi 2bar b asanyevazee.blogfa sar mizadam vaghti mididam post nemizari asanyevazee2.blogfa va kheili esmaye moshbsh b oon veb ro emtehan kardam ta inke emrooz belakhare peida kardam
kheiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiili khoshhalam
Omidvaram dobare mese oonmoghe ha beshe
b nazaeam ye veb b esme asanyevazee2.blogfa dorost konin ta oonja hame ba khabar beshan
lotfan edame bedin

سلام :)
کلا بلاگفا مشکل داره و نمیشه تو بلاگفا ادامه داد،اونوقت چطورى اصن یه وضعى 2 رو تو بلاگفا ادامه بدم؟ :دى
اگه بلاگفا مشکل نداشت که تو همون اصن یه وضعى ادامه میدادیم
ادرس جدید ما : wdf.rzb.ir
قراره اینجا ادامه بدیم :)

hamsafare shazde kuchulu پنج‌شنبه 28 خرداد 1394 ساعت 22:14

Soheeeeil
Mn hnuuuz hangam
Engaaar khly etefaghaye bd oftade :((
Pm et tu kik taze emru d vsm :|
Blogfa hm nrftm bbnm ch shode :((
Asn nmdunm ch bgm vaghean
Hnu tu shokkm
Omidvrm dobare hme chi ok bshe ..... :(

هستی سه‌شنبه 3 شهریور 1394 ساعت 19:09

سهیل چرا خودتو به وبلاگ محدود کردی؟
چرا سایت نمی زنی؟
اگه کار کردن باش برات سخته یه دومین بگیر وصلش کن به رزبلاگ...
من که از وقتی اونجا بودم بازی در نیاورده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد