اُطُلاعیه

دوستان عزیز از بابت بلاگفا اصن نمیخواد غم به دلتون راه بدین

میخواد درست شه میخواد نشه

والا :|

لابد یکماه دیگه که درست شد (البته شاید!!) هر روز به یه بهونه اى میخواد قطع شه،یه روز کنده یه روز یجاییش میلنگه یه روز ارور میده و هزارتا مشکل دیگه

به امید این بلاگفا نمیشه نشست :|

هرچند هیچ جا بلاگفا نمیشه،چه واسه ما چه واسه شما و اینکه اکثر بازدید کننده هامونو از دست دادیم و از همه مهم تر تو وب قبلى خعلى زحمتا کشیده شده که حتى تصورشم نمیتونین کنین ولى چاره اى نیست،مجبوریم اگه بلاگفا درست نشد اونجا رو بیخیال شیم و به عشق شماها حاضریم دوباره از زیر صفر شروع کنیم!

فعلا که امتحانات دانشگاه ها موندن،تا بعد از امتحانات یعنى تا ١٠ تیر صبر میکنیم اگه بلاگفا درست شد میریم اونجا اگه نشد من یه وب جدید ساختم و مشغول اماده سازیشم که اگه بلاگفا درست نشد از همونجا دوباره کارمونو شروع میکنیم

الان که دارم کاراى اون وب جدیده رو انجام میدم میفهمم سهیل بدبخت چقد واسه اصن یه وضعى زحمت کشیده و چه کارایى واسش کرده و الان من حداقل یک ماه باید رو این وبه کار کنم که شاید مث اصن یه وضعى شه!

 حیف که همه زحماتش از بین رفت حیف :(

خلاصه اینکه امیدوارم تو این دو سه هفته یه اتفاق مثبت بیفته :/

همچنان امیدواریم بقیه بچه ها هم اینجا رو بیابند!

شماهام ساکت نباشین بابا یه چیزى بگین :|

#عارمین خسته از تلاش زیاد 



نظرات 19 + ارسال نظر
محیا یکشنبه 24 خرداد 1394 ساعت 17:29

آرمین اینجوری نگو
یعنی اصلا یه لحظه دوس ندارم فکرکنم که اونجا درست نمیشه
خداکنه تا 10درست شه
نمیدونم واقعا چی بگم واقعا هیچ حرفی نمیمونه فقط بغض کردم اصلا تصور اینکه بلاگفا درست نشه خیلی سخته خیلی
ولی میشه یکم امید داشت دیگه نه؟توروخدا امید داشته باشین که درست میشه و باز همه دور هم جمع میشیم
واقعا دل کندن از اونجا سخته ،اون همه وقت وزحمتی که واسه اونجا گذاشتین انصاف نیس باز بخوایین از صفر شروع کنین واقعا انصاف نیس
خداکنه درست شه بلاگفا :/
امیدوارم من هنوزم ....

خو اگه درست نشد وب جدیدو میسازیم خعلیم خوجل تر از اون میشه
اصن یه قالب واسش گذاشتم مامان
دوباره اونجا رو هم مث اصن یه وضعى شلوغ پلوغ میکنیم فقط اگه سهیل عن بازى درنیاره
فقط اینو بگم اسم اصن یه وضعى درکار نیست! یه عنترى ادرس اصن یه وضعیو ثبت کرده بود منم مجبور شدم یه ادرس دیگه بذارم

KimB یکشنبه 24 خرداد 1394 ساعت 17:58

خستگیتو نبینم حااااااااجی
:)))))))
درسته دعاهام نمیگیرن,ولی واست انرژی مثبت میفرستم تا خستگیت در ره:))))

+++++++++++++++++++++++++++++++ضرب در هزار
:))))

ولی ناموسن مچکرم ب خاطر تلاشت واس ساختن وبلاگ…
اجرت با اون بالا سری,جوون:))))

علان فک کن وسط استادیوم عازادی وایسادی…
و در حال شنیدن این جمله از تماشاچیایی:
عارمین مچکریم,عارمین مچکریم:))))
اووووووووووو,إااااااا,اوووووووو
:))))

دو ساعت داشتم رو قالبش کار میکردم هنوز 30-40 درصدش مونده :|
میترسم انرژى مثبت دادنتم مث دعاهات برعکس از اب دربیان
انصافا ادمین بودن خعلى سخته،من تا الان نویسنده بودم الان میفهمم کار سهیل چقد سخت بوده :|

رضا یکشنبه 24 خرداد 1394 ساعت 18:31

اصن عارمین جون من عاشقتم شدیددددددددددا
اولا ایشالا که درست میشه ولى اگه یه درصد احتمال دادیم درست نشد من خودم واسه وب جدیدتون همه جوره تبلیغ میکنم
تو گروه هاى واتس اپ و وایبر و فیسبوک و اینستا و بقیه وبلاگا
فقط شما بمونین و ادامه بدین

چشاتو درویش کن بابا اینجا خونواده نشسته
اگه تو صفحه اول یاهو تبلیغ کردى واسمون اون موقع راضى میشم

M @ h $ a یکشنبه 24 خرداد 1394 ساعت 18:54 http://soheil-o-armin.blog.ir

خداکنه بلاگفا درست شه اونجا یه چیز دیگه ست،ولى اگه خواستین ادامه بدین بلاگ اسکاى و میهن بلاگ و پرشین بلاگ نباشه چون واقعا مسخره ست
اگه میتونستین یه وبسایت بزنین خیالتون راحت تر بود،دیگه ترسى از بابت این مشکلاتم نبود
ولى بازم مرسى با وجود این مشکلات و ناراحتیایى که دارین به فکر مایین و میخواین ادامه بدین
ما همه جوره حمایتنون میکنیم،شاید کم باشیم ولى تلاش خودمونو میکنیم

اره اونجا عین خونه ادمه،احساس راحتى میکنم باهاش
ولى خو ادما زود عادت میکنن،اگه درست نشد به وب جدیده هم عادت میکنیم
مچکریم قطعا به کمکاى همتون نیاز داریم
درمورد وبسایت : اولا وبسایت احتمال هک شدنش نسبت به وبلاگ خعلى بالاست،وبلاگ خوبیش اینه تا کسى رمزتو نداشته باشه نمیتونه کارى کنه ولى وبسایت اینطورى نیست با یه باگ کوچیک از قالب یا پلاگینا یا سیستم وبسایته راحت هک میشى
وبلاگا یه خوبیه دیگه م دارن اونم اینکه بهینه ان و با برچسباشون زود میان تو گوگل و موتوراى جست و جو ولى واسه اینکه وبسایت به این مرحله برسه باید 300-400 تومن خرج سئوش کنى!
بعدشم واسه وبسایت قالب مث وبلاگ زیاد و مجانى نیست،واسه یه قالب خوب باید بالاى 200-300 تومن هزینه کنى!
خلاصه واسه یه وب تفریحى وبسایت مناسب نیست،وبسایت واسه مجله خبرى و اینجور چیزا خوبه

KimB یکشنبه 24 خرداد 1394 ساعت 19:13

اووووووه
پ دگ علان حاجی ادمین هستی:))))

خوجل مامانت…
حالا اسم جدیدی ک در کاره چی هس؟؟؟
O_o

ن دگ
امیدوارم استعداد فرستادن انرژیو داشته باشم
:||

اصن بذا امتحان کنیم…

نیگا کن
++++++++++
علان حس بهتری نداری؟؟؟؟
:))))

نه ندارم :|
ادمین که بهتره بازم سهیل باشه ولى کاراى خدماتو من به عهده گرفتم
وات د فاز اسم جدیده

KimB یکشنبه 24 خرداد 1394 ساعت 19:56

پ سنسورای تو ایراد دارن…
ی دکتر برو
-_____-

عاره
خدا کنه سهیل بیاد…

میگم
ی کاری میکنم…
دعاهای من نتیجه برعکس دارن دگ…
پ دعا میکنم برنگرده,ک برگرده…

نظرت؟؟؟
:)))

بااابااا
دمت جییییز,خدمتکار
:))))

جووووونم اسم جدید
من ا همین جا لایکش میکنم
:))))

اسم جدیدمون تو حلق تو و محیا
نه مشکل از نیت توئه که دعاهات برعکس جواب میدن اره دعا کن نیاد

KimB یکشنبه 24 خرداد 1394 ساعت 21:22

هووووووررررررراااااا
ایران روسیرو له کرد
^▁^

تبرررررریک:))))

فک کنم قضیه دعا کردنم استثنام داره,حاجی…
عاخه دعا کرده بودم ببریم:)))

ایران چیکارش میکنه؟ سوراخ سوراخش میکنه

KimB یکشنبه 24 خرداد 1394 ساعت 21:27

واتش تو حلق من…
د فازش تو حلق محیا
:)))

دعا میکنم
-___-

هووووررررررااااا
حاجی
برررردیم:))))

روسیه له شد
*^▁^*

عاه
ببین دعا کردم ببریم…

فک کنم استثنا بود,ن؟؟؟:|||

نه دیگه اون تاثیر دعاى میلیون ها ایرانى بوده زیاد به خودت نگیر

محیا یکشنبه 24 خرداد 1394 ساعت 23:25

میگم چی شد؟اسم جدید میخوای واسه وب بذاری آرمین؟
حالا چیکار من داری چرا تو حلق من؟
میگم آرمین اون عکس اسمت به دستت رسید؟خوب بود؟

اره حالا که میخوایم از نو شروع کنیم کلا تنوع باشه بهتره
حلقت جا داره گفتم بى استفاده نمونه
اره تنکیو

مهسا دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت 02:00

عارمبن خان خدا قوت...
ایشالا که بلاگفا درست میشه...اگرم نشد که باز ما حمایت خود را اعلام داشته ایم نقطه...مثل تلگرافای لوک خوش شانس شد
شما می تونید بازم بهترین بشید

تنکیو

KimB دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت 13:33

:||||
یکی ا این کامنتا اولش تایید نشده بودا:///

نکبت
-_-

منم جزو همین میلیون ها ایرانیماااااا:(((
بووووو خووودااا:)))

فک کنم دعای اونایی ک مث تو حاجین
تاثیر دعای منو خنثی کردن
:)))

خدا کنه همین جوری بقیه بازیام ببرن:)))


من دعا میکنم ببازن,تو نگران نباش:|||

عاغا من به این نتیجه رسیدم از بلاگفا داغون ترم هست
میگى نه؟ همین بلاگ اسکاى
یه پست که میخوام بذارم پدرم درمیاد،نصفه اپ میشه
نظراتم همینطور،یا نمیان یا نصفه میان
+ اره تو برعکس دعا کن بلکه فرجى بشه

masoume دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت 16:13

سلام
اول اینک...یه تشکر ویه خسته نباشیدبه شما اقاعارمین ک زحمت کشیدین وب جدید زدین
بی صبرانه منتظر رونمایی اش هستم.حالا اگ بلاگفا هم به امیدخدادرست شد شما لطفا ادرس این وب جدیدروبدین ببینیم چه کردین

دوم اینک ....چقدربدشد اسم اصن یه وضعی روثبت کرده بودن

سوم هم اینک... ما تااخرش هستیم ان شا الله وتنها نمیزارمیتون چه اصن یه وضعیه چه هرجای دیگ.

اصن من مرده این کتابى و رسمى حرف زدنتم

masoume دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت 20:25



حالا وقتی میخوام نامه رسمی بنویسم عمرا اگ اینجوری دربیادااااا

یه سوال؟ همیشه اینطورى حرف میزنى؟

KimB دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت 22:19

نکبت برازنده جفتشونه ن؟؟؟؟
:))))

نکبتا
-__-

چشششم هر چی حاجی امر کنن:///
دعای برعکس*^▁^*

نکبت عنتر و هر فحش دیگه اى که بهشون بدى به فحشه توهین کردى

masoume دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت 23:19

ن دیگ
بستگی به طرف مقابل داره...

پس با من کتابى نحرف

KimB دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت 23:30

تکبییییییییر
:))))

جمله کمی تا قسمتی وزنش بالا میزدا,حاجی
:))))

لایکم داش
:)))

رضا سه‌شنبه 26 خرداد 1394 ساعت 00:43

نه دیگه شرمندتم عارمین جون پولم به تبلیغ تو یاهو نمیرسه
خیلى دوس دارم زودتر وب جدیده رو ببینم،میخوام ببینم سلیقه ت تو راه اندازى وب چجوریه
نمیشه ادرسشو بدى ببینیم؟

قالبش خیلى مشکل داره باید درست و درمون بشه،ولى وختى درست شد همه تون کف بر میشید
ادرسشو میذارم بعدا

محیا سه‌شنبه 26 خرداد 1394 ساعت 01:35

سلام حال و احوال ؟
منم حرف خاصی ندارم فقط اومدم اعلام حضور کنم
الان بهم میگی چرا ایقد میخندی !!!
جرات داری بهم.بگو چیل گشاد،آخه یه مدته نگفتی چیل گشاد ذوق زدم که یادت رفته
نمیدونم الان چرا خودم دارم یادت میندازم!؟

اتفاقا خوب شد گفتى یادم رفت بود بهت میگفتم چیل گشاد
یه لحظه یاد شکلک خنده بلاگفا افتادم،اصن اونو میدیدم یاد تو میفتادى
چیکارا میکنى؟ خوش میگذرونى؟

محیا سه‌شنبه 26 خرداد 1394 ساعت 10:23

خوبه یادت انداختم
اصن خنده بلاگفا خیلی خوشکلتره بود دلم تنگید واسش
منم خوش میگذرونم تقریبا یعنی میگفتم کنکور بدم اینکارو کنم اونکارو کنم ولی الان همش خوابم
از24 ساعت قشنگ 15.16ساعتش خوابم
خلاصه که بد نمیگذره
امتحانای شما تموم شده؟یا هنوز درگیر امتحانی؟البته فکرکنم امتحانای شماهم تا تیر بکشه نه؟ -__-

خو اینا از اثرات کنکوره،فعلا خستگیش تو تنته بعد از یه مدت درست میشى ^____^
من یه کوییز ساده هم که میدم باید یه هفته واسش استراحت کنم تو که کنکور دادى کنکووووووورررررر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد