:|

بلاگفاى عزیز :|

اینجام که از بلاگفا داغون تره :))

تازه نه توى پستهاش نه نظراتش نمیشه اموجى استفاده کرد :|

#عارمین

نظرات 20 + ارسال نظر
masoumr چهارشنبه 4 شهریور 1394 ساعت 11:55

سلام
بازهم شاهد طوفانی دیگر ازبلاگفا هستیم
اموجی روبیخیال اصلا ببینم نظرم ثبت میشه

بعله میشه ولى اگه اموجى توش باشه نصفه نیمه ثبت میشه واسه این گفتم!

سرور چهارشنبه 4 شهریور 1394 ساعت 12:37

آرمین مهین بلاگ خوب نیست؟

خوب نیس گوزه

سرور چهارشنبه 4 شهریور 1394 ساعت 13:08

فکر کنم سلام نکردم سلام آرمین و سهیل! خوبین؟
امشب برمیگردین؟

سلام سرور جون ☺️
مرسى تو خوبى؟
جوووووون آره ☺️

dOrsa چهارشنبه 4 شهریور 1394 ساعت 13:59

بلاگفاى خر
بلاگفاى بیشعور
بلاگفاى نفهم
شیرازى سگ (منظورم علیرضا شیرازى مدیر بلاگفاستا )
بلاگفاى آشغال
بلاگفاى پدر سگ
من اصن یه وضعى و نظراتشو میخوام
من میخوام بحثاى بچه هارو بخونم و بخندم
تا اصن یه وضعى رونق میگیره بلاگفا عن میکنه
من اصن یه وضعى میخوام به کى بگم؟
عارمیییییییییین آتیش پاره یه کارى کن دلم براى بچه ها تنگ شده بیاین اینجا تا اون خراب شده درست بشه کجایین

عجب دله پُرى دارى
دقیقا تا اصن یه وضعى سر و سامون میگیره بلاگفا میرینه فک کنم کلا با ما مشکل داره
من چیکار کنم؟ اطلاعیه زدم اگه بخوان خودشون میان!
نمیتونم زور کنم که الا بلا بیاین

dOrsa چهارشنبه 4 شهریور 1394 ساعت 14:49

اَه دو روزه حوصلم سر رفته دلمم براى بچه ها تنگ شده
اگه اینجا رو پیدا نکنن کى جواب گو هست؟
بلاگفاى سگ قد یه ارزن آبرو واست مونده خبر مرگت حفظ کن
کى بلاگفا میخواد آدم شه؟
تاکى میخواد تو اعتماد کاربراش عن کنه؟
اینا همه اش حق الناسه
من اصن یه وضعى میخوام
شب قبل از خواب تا نظرات رو نخونم خوابم نمیبره
زود درستش کنید
عارمین یکارى کن
عارمین
عارمین
عارمین امروز دارى برمیگردى خیلى خوشحالى؟
تورو خداااااااا بلاگفا رو درست کنید فردا عارمین قرار داره باید ببینیم چیکارا کردن
شیرازى اگه تا فردا درست نشد خدا لعنتت کنه
سرور دیدى همون روز طرحت رو نزاشتى؟
الانم دیگه بلاگفا نیست

تو نگرانه فردایى که ببینى چى میشه؟ =))))))
مگه دسته منه که کاریش کنم؟ :))
آره از اینکه برمیگردم در پوستم نمیگنجم

سرور چهارشنبه 4 شهریور 1394 ساعت 16:11

آرمین فک کنم آه پانی بوده،محسنو کشته،کسی رو که محسن رو کمک کرده بود نفرین کرده بعد بلاگفا ترکید
آرمین بعد باید بیای تعریف کنیا

آه پانى؟ اون چرا؟ کى محسنو کمک کرده؟
چیو تعریف کنم؟ من چیزى واسه تعریف ندارم =)) فعلا دارم نقشه میکشم

سعیده چهارشنبه 4 شهریور 1394 ساعت 16:12

آلابا بلاگفاا

بلاگفاى باملى :|

dOrsa چهارشنبه 4 شهریور 1394 ساعت 16:33

عارمین خدا نکنه یه کلمه رو حذف کنى ما میدونیم و تو
میاى واو به واو و مو به مو میگى
تمام صحنه هارو با وضوح ultra full hd تعریف میکنى
عارمین کشته میشى
بلاگفاى عن

یا خدا چه نقشه هایى واسه من کشیدین =))
اصن فک کنم همه اینا حکمتى داشتن که من از قضایاى اون روز چیزى نگم وگرنه پوست سرمو میکنین

سرور چهارشنبه 4 شهریور 1394 ساعت 17:28

عمم! خو تو کمکش کردی
باید بیای واو به واو تعریق کنی که یه داستان توپ از توش در بیاد

حالا خوبه همه انقد هیجان دارن هیچ برنامه اى نباشه =)) والا شانس که ندارم :))
ولى سعى میکنم بخاطر داستان هاى مصور توهم که شده یه برنامه هایى باشه

مامان ستی:)) چهارشنبه 4 شهریور 1394 ساعت 17:42

سلام قند عسل
خوبی مامان جان:(
مادر دلم اندازه چش مورچه شده بود برات :'(
سلام خان جون سرور
خوبی خان جونی؟

سلام مامان جون خوبى فدات شم؟ چقد دلم برات تنگ شده بود

مریم11 چهارشنبه 4 شهریور 1394 ساعت 18:09

چه حس غریبی داره اینجا
بچه هابه سلامتی برمیگردین امشب،مراقب خودتون باشید
راستی نغمه چیکارکرد؟!
سلام

اصن نابوده اینجا
خداکنه زودتر بلاگفا درست شه :|
هیچى فعلا قهرن :))
همین روزاست که از پسره سوتى مستند بگیرن

مامان ستی:)) چهارشنبه 4 شهریور 1394 ساعت 18:21

سلام پسر قشنگم،الهی مامان نباشه برات
خوبم مامان جان:*
تو چطوری پسر قشنگم:'(
خوبی ،حالت خوبه؟
عروسم خوبه،سهیل جان خوبه؟

خدانکنه مامان جون
من خوبم شما خوبى؟ از حاج بابا خبر دارى؟ فردا میرى دیدنش؟
سهیل و نغمه خوبن سلام دارن

سرور چهارشنبه 4 شهریور 1394 ساعت 19:00

سلام حاج خانوم
مرسی شما خوبین؟
از اینجا متنفرم

منم همینطور :|

KimB چهارشنبه 4 شهریور 1394 ساعت 19:18

من هییییچ حرفی ندارم...
من اموجی میخام=|

بلاگفای گه...

وااای حاجی
دیشب حس میکردم قسمتی از وجودم نیس=|

علان رو ابرایی نه؟؟=))

خودت رو ابرایى =))
ساعت 10 پرواز داریم
تف به ذاتت بلاگفا :| دیدم دوباره بى خانمان شیم

مامان ستی:)) چهارشنبه 4 شهریور 1394 ساعت 20:21

نه مادر هفته اول گفتن نمیشه

عب نداره مامان جون در عوض هفته دیگه با کلى عشق و دلتنگى میرى سراغش
بعدم میاى واسمون تعریف میکنى چیکارا کردین =)))))

سرور چهارشنبه 4 شهریور 1394 ساعت 20:41

آرمین چرا به جا وبلاگ ،سایت نمیزنین؟

آخه هیچ جا بلاگفا نمیشه!
سایت خیلى رو اعصابه نه ما نه شماها نمیتونیم با ظاهرش کنار بیایم،بلاگفا خیلى خوبه حیف که زیاد میرینه

KimB چهارشنبه 4 شهریور 1394 ساعت 21:22

نه حالا خاهش میکنم واس این جا انرژی منفی نفرستین
=((

واااای
دیدار یار نزدیک اسسست حاجی=))
والا اگه منم میخاسم عچخ زندگیمو ببینم علان پاهام ا رو زمین جدا بود...تو عاسمونا سیر میکردم=))

چى چیو انرژى منفى نفرستین؟ اینجا خودش سر تا پا انرژى منفیه :|
واقعا رو آسمونا بودم اون لحظه :))))) کاش میشد این لحظه ها رو ضبط کرد

نازنین قدیمیه چهارشنبه 4 شهریور 1394 ساعت 21:53

سلام بچه ها:(
عن توکونه بلاگفا

نازى جون بخواى نخواى عن اونجا هس :))))) این الان فحش بود؟ =))))))) این فقط یه جمله خبرى بود که

سرور پنج‌شنبه 5 شهریور 1394 ساعت 00:13

حاجی رسیدی؟ زنده ای؟

آره 11 رسیدیم ☺️

سرور پنج‌شنبه 5 شهریور 1394 ساعت 02:43

بلاگفا که باز رید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد