ادرس جدید

خب اینم اون وبى که گفته بودم!

از صفر تا صدشو خودم انجام دادم ^____^

البته هنوز 100 نشده و یه سرى کاراى کوچیک موچیکش مونده که فعلا وقت واسه راه اندازى کاملش هست

برید ببینید خوشتون میاد یا نه

اگه موافق باشید دیگه اینجا پست نمیذارم،اگه هم موافق نباشید همینجا پست میذازیم :)) خلاصه هرجا راحت تر باشید

اگه بلاگفا درست شد که هیچ،نشد از 10 تیر اون یکى وبه فعالیت رسمى خودشو شروع میکنه


http://wdf.rzb.ir

 #عارمین

نظرات 3 + ارسال نظر
KimB سه‌شنبه 26 خرداد 1394 ساعت 06:04

من رفتم دییییدم عارمین
:))))
عالی بود
:))))
فقط ای کاش تازیخ افتتاحش میفتاد بیست تیر:(((
عاخه با تاریخ تولد من یکی بود:(((

اییییش
چی میشد من ده روز زود تر ب دنیا میومدم؟؟؟؟
:)))

اعتماد به سقفت از پهنا تو حلق محیا ^____^
درمورد تاریخ تولدتم با من چونه نزن باید با بابات چونه بزنى

محیا سه‌شنبه 26 خرداد 1394 ساعت 10:16

خیلی خوب شده بخصوص قالبش که خیلی توپ شده ساده و شیک آها داشت یادم میرفت هدرشم خیلی باحال شده
حسابی ترکوندیا دستت درد نکنه

واسه پست گذاشتن هم هرجا خودتون صلاح میدونین پست بزارین من یکی که همه رو سرمیزنم
ولی خداکنه بلاگفا درست شه حیف اون همه پست
ایشالا هرچی خیره پیش بیاد

میدونم خوجل شده ^____^
من حرف ندارم

KimB سه‌شنبه 26 خرداد 1394 ساعت 15:27

هممممممه اعتماد ب نفسم تو حلق این بنده خدا جا میشه؟؟؟؟
O_o
:))))
اونم ا پهنا
:))))
فک نکنم:)))))

متعسفم
شوووووووونزده ساله ک دیر شده:))))

عااااااه
چ شانس بزرگیو از دس دادم
شانس یکی بودن تاریخ تولدم با بهترین وبلاگ دنیااااااا
:)))))

اینده نگرى اینجور وختا خوبه
نگران محیا نباش اون قابلیتاش بالاست من مطمئنم از پسش برمیاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد