هلو ماى فرندززززززززز

هلو ماى فرندزززززز هاو آر یو؟ یه ماه مارو ندیدین خوبین خوشین؟ :))

والا من و سهیل از شانس خوبمون اگه لب دریا هم بریم باس یه آفتابه آب با خودمون ببریم :|

بلاگفا که معلوم نى کى دُرُس میشه،چند روز دیگه؟ چند هفته دیگه؟ چند ماه دیگه؟ اصن درست میشه عایا؟ :|

به هرحال تمام زحمات ما تو اون وبلاگه،شما حساب کنین بلاگفایى که هیچ بهینه سازى اى واسه موتوراى جست و جو نداره چقد سهیل بدبخت زحمت کشیده که تو سرچ گوگل و تصاویرش رتبه اولو داره،چقد زحمت کشیده که تو یه سال بیش از 5000 پست گذاشته (چیزى حدود 98% پستارو هم خودش گذاشته) و چقد زحمت کشیده که وبش شده بود منبع کپى و اسکى بازى بقیه وبلاگ نویسا و چقد ایده هاى خوب داشت که باعث شده بود در عرض یکسال اصن یه وضعى 3-4 هزار بازدید داشته باشه

انصافا نمیشه اون وبو ول کرد و از اول شروع کرد،دوباره باید یکسال دیگه با توان 2 برابر وقت بذاره که شاید وب جدیده مث اصن یه وضعى شه :(

به نکته دیگه هم هس،درسته بلاگفا امکاناتش خیلى کمه و حتى دسترسى به ip نظرات و امکانات ساده اى مث امارگیر و نظرسنجى مستقل هم نداره ولى خدایى همون سادگیش خیلى به دل میشینه،من به شخصه با مدیریت بلاگ اسکاى حال نمیکنم انگار اینجا غریبه ام،بقیه سرویساهم چرندن! میمونه یه رز بلاگ که اونم اولا تو وبلاگاى بلاگفا نمیشه لینکش کرد و ما هم همه بازدید کننده هامون وبلاگ بلاگفایى دارن،دوما تبلیغات پاپ اپ تو وبلاگاشون هست که خعلى واسه بازدید کننده آزار دهندست

خلاصه که هیچ جا بلاگفاى درب داغون خودمون نمیشه :(

انصافا دلم لک زده واسه اصن یه وضعى و بچه هاش امیدوارم زودتر همه چى حل شه :/

در پایان هم از دوستاى گلى که این مدت پیگیر بودن و حال مارو میپرسیدن تچکر ویژه میکنم،لطف عالى مستدام ❤️


آها داش یادم میرفت،لطف کنید همه تون،هرکى اینجا داره این پستو میخونه حتما حتما حتما تو خبرنامه عضو بشه 

تو کادر خبرنامه ایمیل معتبر و فعالتونو وارد کنید که اگه خبرى شد ما از طریق خبرنامه باهاتون در ارتباط باشیم

اگه از همون اول یه خبرنامه داشتیم الان خعلى راحت میتونستیم به همه دسترسى داشته باشیم :(

این تن بمیره همه عضو بشن :|

+ ایمیلاتون جایى منتشر نمیشه

+ بعد از وارد کردن ایمیل فقط دکمه انجامو بزنید و تیکارو تغیر ندین

+ بعد از این مرحله باید ایمیل رو تایید کنید،پس یا توى اینباکستونو چک کنید یا اسپم و ایمیل رو تایید کنید که عضو خبرنامه بشید

+ اول ایمیل www نذارید


#حاجیتون عارمین بخت برگشته



نظرات 12 + ارسال نظر
masoume پنج‌شنبه 14 خرداد 1394 ساعت 15:59

سلاااااام اقا عارمین
ماهم اندازه شماها ناراحتیم.اصن یه وضعیه واسه هم دنیایی بود
حیف شد.نمیخوام موج منفی بدم ولی بعیدمیدونم درست شه حالاحالاها.منم وبلاگمو میخوام.کلی باهاش خاطره داشتم:'(:'(:'(
حالا منترشیم ببینیم چندنفراینجا روپیدامیکنن.
+دوستانی ک هنوز خاموش میاین اینجا !حداقل عضو خبرنامه بشین.

هوم خیلى احتمالش کمه که درست بشه،چون اگه مشکلى نداشت تا الان درست میشه نه اینکه یکماه بگذره و خبرى نشه :/
بعید میدونم کسى خاموش باشه اینجا ها

*رعنا* پنج‌شنبه 14 خرداد 1394 ساعت 16:25

سلاااااااااااااااااااااام عارمییییییییییییییین خوبییییییییییى؟ باور کن دارم از خوشحالى بال درمیارم
فکر نمیکردم پیداتون کنم دیگه :((((((
امروز یهو به ذهنم رسید بیام اصن یه وضعیو با دامنه هاى دیگه سرچ کنم یهو دیدم اینجا وب جدیدتونه اصلا باورم نمیشه
چقدرررر خوبه پیداتون کردم جاتون خیلى خالى بود
خداکنه بلاگفاى عن دوباره درست شه دور هم جمع شیم

سیلام خوبم
تو خوبى؟
کاش همه مث تو بودن یه زحمت سرچ به خودشون میدادن :))
شانسه ما داریم؟

M @ h $ a پنج‌شنبه 14 خرداد 1394 ساعت 16:34 http://soheil-o-armin.blog.ir

سلام عارمین جان خوبى؟ خیلى خیلى خوش اومدى چه خوبه که پست گذاشتى دلمون برات یه ذره شده بود

سلام قربونت،چه خوبه که بازدید کننده مهربون و پیگیرى مث تو داریم

رضا پنج‌شنبه 14 خرداد 1394 ساعت 18:31

به به داداش عارمین گل و گلاب خودمونم که اومد
خعلى مخلصیم حاجى
عاغا من دلم شکلکاى بلاگفارو میخواد با اینا نمیشه ارتباط برقرار کرد
هیچجا واسه نظر دادن بلاگفا نمیشه اصن یه صفایى داشتا
ایشالا زودتر درست شه (زهى خیال باطل )

سلام رضا جون چطورى؟
ها والا این شکلا چین اخه =))
فعلا على الحساب یه ماه دیگه هم صبر کن شاید بلاگفا زحمت کشید یه اطلاعیه جدید زد (فعلا فعلا ها منتظر درست شدنش نباش )

عاطفه پنج‌شنبه 14 خرداد 1394 ساعت 23:21

سلام سلام ارمین

خدایی این بلای اسمانی چی بود افتاد به جونمون ؟ :| :(

من که میگم باید به بلاگفا وفادار موند . دیگه مطمن باشید طی این هفته یا نهایتا هفته ی دیگه درست میشه . اصن یه وضی با اون ادرس معروف شده و همممممه ادرسشو دارن و دنبال میکنن .اگه اشتباه نکنم حدودا دو هفته پیش دیدم یکی از پیجای اینستا که 70 هزار فالوور داره و کلی طرفدار ، از عکس نوشته های اصن یه وضی گذاشته بود. ینی پرچم رفت بالا حسابی

اگه هم بلاگفا درست نشد که هیچی دوباره شروع میکنید (لطفا ؟ ). سخته ولی میشه دوباره به همون دوران برگشت هر کمکی هم از دست ما بر بیاد مضایقه نمیکنیم

+ بعد اینکه من الان تو خبرنامه عضو ام ؟

++ دیشب یادم رفت سلام کنم . سلام بچه ها
خوشم میاد برم بالا منبر دیگه ول نمیکنم

سلام سلام عاطفه
خوبى؟ خوشى؟
چى بگم والا دلم خونه درست همون وقتى که داشتیم اوج میگرفتیم زرتى خورد تو پرمون
عاره بخدا هم من هم سهیل فقط بلاگفارو درس داریم،حتى با این قضایا اگه درستم بشه بازم همونجا ادامه میدیم
اصن یه وضعى تو 400 تا سایت و وبلاگ لینکه،5000 عکس و عکس نوشته با اون ادرس تو نت پخشه
تا بخوایم وب جدیدو مث اون کنیم پیر میشیم
اولا ایشالا که درست بشه ینى امیدوارم درست شه ولى اگه نشد هم مجبویم از 0 شروع کنیم
+ اره عضو شدى

محیا جمعه 15 خرداد 1394 ساعت 18:29

سلام آرمیییییییین
خوبییییییی؟
وای نمیدونی چقد ذوق مرگ شدم اینجا رو راه انداختین
خداکنه این بلاگفای عنتر زودتر درست شه واقعا حیفه اون وب کلی خاطرات داشتیم توش چقد زحمتشو کشیده بودین توی این یه سال
چقد اینجا یه جوریه اصن
خداکنه اونجا هرچی زودتر درست شه
حالا هرجا باشین چه اونجا چه اینجا ماهم هستیم

سلامی هم عرض کنم خدمت تک تک دوستان و سروران گرامی دلم واسه همتون یه ذره شده بود

سلام بچه کنکورى خوبى؟
اینجا چیکار میکنى برو بشین درستو بخون
اینجا از یجورى خیلى یجورى تره اصن حال نمیکنم باهاش
دعا کن بلاگفا درست شه وگرنه باید 10 سال طول بکشه اصن یه وضعى مث قبل شه تازه بدون 90 درصد کاربراش

KimB سه‌شنبه 19 خرداد 1394 ساعت 15:07

هاااااااای
عاااااارررررمممممیییییننننن
:))))
وااای
داشتم دق میکردم:'(((
چ خوب شد این جا رو یاااااافتم:))))
تو رو خدا همین جا بمونید اگه بلاگفای لعنتیم درس نشداااا
-____-

سلام اینجارو چطورى یافتى؟ :))
چه عجب یکى از بچه ها مارو یافت دیگه داشتم ناامید میشدم
اینجا خعلى داغونه حتى یه پست کامل نمیشه گذاشت،مدیریتشم نابوده کلا باش حال نمیکنم

KimB سه‌شنبه 19 خرداد 1394 ساعت 16:49

از طریق مهسا:)))
ینی رفتم تو وبلاگش ک عادرس این جا رو گذشته بود توش:)))

راسی
ا همین جا ازش تشکر میکنم:)))

وااای
عین روانیا هر ساعت میرفتم تو وبلاگ قبلیه:|||
بعد کلللللی فوش نثار بلاگفا میکردم
-___-
بعد در حالی ک هممممه فکرم درگیر اصن ی وضعی بود ب زندگیم میرسیدم
-___-
نمیدونم پاداش کودوم کار نیکم بود ک خدا ی کاری کرد این جا رو پیدا کردم,حاجی
;-)

بازم دم مهسا گرم چندتا از بچه ها وبشو پیدا کردن ولى نمیدونم خودش کجاس الان
از ما شور و شوقش بیشتر بود شخصا وبشو پیگیرى میکردم و از اخبار جدید خبر دار میشدم کجاس ینى؟

KimB سه‌شنبه 19 خرداد 1394 ساعت 17:04

عاااهاااان
راسی
حاجی
من خود خود خود خودم,ب شخصه سر نماز شبام دعا میکنم بلاگفا درس شه
;-)))
هه:)))

ولی
خدایی دعا میکنم درس شه:///

ااااه:(((
شانس نداریم ما
:|||

فک کنم دعا نکنى بهتر باشه چون تا الان که دعاهات بى اثر بودن

KimB سه‌شنبه 19 خرداد 1394 ساعت 20:04

عای دنت نو ور ایز مهسا
:////
ولی ایشالا زود تر پیداش شه اونم:))

ببند نیشتو بینم
-_-
:))))

دست شما درد نکنه حاجی
-_-

خو همه ک مث تو نیسن حااااجی,باشن دعاهاشون بگیره
:)))
خخخخ:)))

میگم
راه.کار های برعاورده شدن حاجاتو دم ماه رمضونی یاد بده بهمون:)))

نه اصن امکان نداره
همه که مث من پاااااااک نیستن که دعاهاشون بگیرن
پاک باش تا دعاهات بگیرن

KimB سه‌شنبه 19 خرداد 1394 ساعت 20:57

اااااا
من ب این پاکی
:'(((

اصن ب من میگن کییییمبی مقدس:))
باور کن حاجی
ب پاکیت قسم راس میگم
:)))

حتما حموم بودى که میگى پاکى

sofi چهارشنبه 20 خرداد 1394 ساعت 10:34

جدی عمو عارمین خودمونی ؟اینستا!جکعس؟!!!!!!

وات؟ نه عمو اشتب گرفتى من تو اینستا پیج عمومى ندارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد