ادامه پست قبلى

نکته جالب اینجاست ته حرفاشون سر ما منتم گذاشتن :|

میگن ما خدماتمون رایگانه ولى متعهدیم و بهترین خدماتو ارائه میدیم!

اخه مرد حسابى خدماتت رایگانه درست ولى اینم بگو به واسطه میلیونها کاربر ماهى چند (شایدم چند صد) میلیون به جیب میزنم!

درسته زحمت میکشى کار میکنى خدمات میدى هاست رایگان میدى،حقته نوش جونت ولى منت گذاشتنت چى بود دیگه؟ :|

جاى عذر خواهیه که وب بچه ها یک ماهه خوابیده؟ جاى عذرخواهى بابت نگرانیاى کاربراست؟

خلاصه که اوضاع قمر در عقربه دوستان،میطلبه یوخده دست به دعا شید که مشکل زودتر حل شه و اطلاعات کامل و تا اخرین لحظه برگرده،اصن تصور اینکه اطلاعات بخواد برگرده به چندین ماه قبل فاجعه ست حتى از بسته شدن یکماهه سایت هم فاجعه تره >___<

ایشالا همین روزا درست بشه و ما هم بتونیم برگردیم سرکار خودمون،والا پوسیدیم بدون وب و بچه هاش

ولى خدایى هر از گاهى یه اهمى اوهومى نظرى چیزى بدید که بدونیم هستین :)) میدونم الان دارین خرخونى میکنین شیطونا ولى مارو هم دریابین ☺️ ^___^


#عارمین،وعده ما درست شدن نهایى بلاگفا ✋

نظرات 4 + ارسال نظر
masoume دوشنبه 18 خرداد 1394 ساعت 07:38

فقط امیدوارم این کاربلاگفا سرکارگذاشتن نباشه.

الله اعلم،این وعده هاى سالاد شیرازى که تا الان همش کشک بوده خدا بخیر کنه

محیا دوشنبه 18 خرداد 1394 ساعت 10:12

سلام
خوبی آرمین؟

اول اینکه من بدبخت کنکوری هر روز هم اینجا میام هم اون وب ولی خب چیکارکنم دیگه حس کامنت گذاشتن نیس شرمنده به علی
ایشالا که به زودی درست شه آقا من از همون اولشم گفتم بعد کنکور درست میشه ها کسی باور نکرد خخخخ
حالا بدون شوخی ایشالا که به زودی درست میشه دلم واسه اون وب و همه بچه ها یه ذره شده آخ اصن پستا رو نمیگی دلم واسه پست گذاشتنتون لک زده
این بلاگفای عنتر و مدیر عنترترش (فحشوونیگا) نزدیک یه ماهه خون به جیگر کردن همه رو بعدشم پررو پررو این حرفا رو میزنه مدیرش :/
آدم میمونه چی بهشون بگه هووووف بزو من به خودم مسلط باشم آقا کنکور دارم اعصابم بهم نریزه
ایشالا که زودتر درست میشه من که امیدوارم و دعا هم میکنم اون وب واسم خیلی با ارزشه

مث اینکه خیلی حرف زدم شرمنده دیگه منو بزاری تا فردا مینویسم

درکل خوشحال شدم یه سوی امیدی تو دلم روشن شد خدایا شکرت دمت گرم
ما منتظریم .....

برو درستو بخون اینجا چیکار میکنى؟
فکر کنم مدیر بلاگفا جدى جدى این یه ماهو سایتشو بست که ملت کنکورى جمع بندى نهایى کنن بلکه یه چیزى شن
خلاصه خوب بِدَرس :))
ایشالا وختى درست شد حسابى میترکونیم منم دلم واسه پست گذاشتن و نظرات تنگ شده ^__^

masoume دوشنبه 18 خرداد 1394 ساعت 17:30

والله من جای محیا استرس دارم
دختردرس بخونا یه کم مونده افرین
میگم اصن یه وضعیه هم موقع امتحانا خلوت میشد
این دوحالت داره:یا بچه ها شب امتحانین یاحسابی درس خونن
این وسط من نمیخونم مثل اینک واسمم بد دررفته
+تنها راه امیدواریه.انقد ک من به درست شدن بلاگفا امیددارم به ایندم ندارم

اووووف کجاشو دیدى لامصبا همه از دم خرررررررررر خونن شدید :))
موقع امتحاناى دى ماه سال قبل پرنده پر نمیکشید :/

KimB پنج‌شنبه 21 خرداد 1394 ساعت 12:08

اهههههههههههههههههمممم
اووووووههههههوووووممممم
:))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد