P:

مشکل نظرات بلاگفا به سلامتى حل شد :دى

حالا اینکه موقتى هست یا نه و اینکه دوباره خراب میشه رو نمیدونم! :دى

#سهیل

نظرات 26 + ارسال نظر
✔ℙαℓℯβℓ⋓ℯ✔ سه‌شنبه 10 شهریور 1394 ساعت 15:32 http://paleblue.blogsky.com

درود بر شما
خوبین

سرور سه‌شنبه 24 شهریور 1394 ساعت 22:26

آقا هستین؟

آره

KimB چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 09:26

فاک:)
خاستم اعلام حضور کنم=|
ینى موز همممه پسراى ایران تو اون جاى بلاگفا:/

موز همه پسراى ایران یجاى ننه مدیر بى خاصیتش :|

KimB چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 10:56

عاااارمینننننن=(((
اصن عین معتادا شدم=|
این دو روز انقد عصابم ت.خ.م.ى بود:/
انگار مواد بم نرسیده باشه:/

قیافت تخمى نباشه اعصاب که چیزى نیست :))

سرور چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 12:09

آقا سهیل ما الان چیکار کنیم؟ بریم تو اون وات د فازه؟

عارمینم بابا :))
نه بابا اون وات د فاز به درد لاى جزر دیوار میخوره صبر میکنیم بلاگفاک درست شه :|

KimB چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 13:56

عنتررررر
=|||

دلم تنگ شده واس وبلاگمون:/

سلام مامانم=)))

عنتر قیافته  عن
ریدم تو اول و آخر بلاگفاک :|

KimB چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 14:13


(واس اولین بار ا این اموجیا استفاده کردم:/)

چى کار کنم افتاده تو دهنم:/

سهیلمون تووووووپه؟؟؟

همین چیا رو دهنته که کسى نمیاد سمتت و علیرضا هم از خونه فراریه :)))))
اره توپه بسکتباله =))

KimB چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 15:04

عوووووضى='((((
علیرضامو بوووگوووو:(((
ا وختى بلاگفا خراب شده دگ خبرى ازش ندارم

نغمه چى؟؟؟ا اون جایى ک تو رو داره ک صددد در صددد حالش توپه...فقط اون داستان طلاق و اینا چى شد؟؟:/
خوب پیش میره؟؟

اتفاقا علیرضاتون رفته مسافرت :))))) چشمت روشن
والا نغمه توپه منتهى از نوع توپ جنگى :| :))))
آره خداروشکر همه چیز عالیه

KimB چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 16:12

فک کنم نه ماه دگ برگرده عن عاغا
با ى توله تو بغلش
عنتر

نترکونت ى وخ

تنکس گاد

حاجى
علان مغازرو فققط تو میچرخونى؟؟
عاااخى
ب فنا میرى ک

فعلا تا هفته دیگه که نیست لابد میره چندتا مورد خوب تور میکنه :))
بعیدم نیست بترکونتم :/ وحشیه دیگه :))))
نه یکى از دوستاشو فرستاده کمکم،مذکره :))

نازگل چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 16:33

عااااارمیییییین یه خواب وحشتناک در موردت دیدم در این حد که تو خواب اومده بودم شیراز کمک!!!!

چرا همتون خواب بد درباره من میبینین
چى بود حالا؟

سرور چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 16:57

سلام کیمبی جونم
مرگ بر بلاگفا موزم تو شیرازی:|:|

نازنین قدیمیه چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 16:59

تو کون بلاگفا
خراب شده که باز:|

نازى جون تو خونه کثیفتو آلوده نکن =))

masoume چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 20:11

سلام
خوبین؟؟!خوشین؟!
میگم باید یه تظاهرات اساسی علیه بلاگفا در یه روز و ساعت خاص تو کل کشور راه بندازیم
خیلی مسخره اس خیلی....مدیر چیزش نشسته سر جاش میگه هکرا حمله کردن
خسته نباشه واقعا
خیلی عصبیم خیلی

سلام :)) این سرى که اصلا دلیلشو هم نگفته!

KimB چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 22:03

کجا رفته حالا عاغامون؟؟؟
=)))

نهههه
نغمه عارمین را دووووست دارد او را نمى ترکاند:)

مططططمین باشم مذکره دگ؟؟؟

با دوستاش رفته شمال
اتفاقا نغمه پدر عارمین را درآورده :)))
اره بابا به نظرت اگه مونث بود نغمه میذاشت برم؟

x مــحــیــــا x چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 23:39

سلام آرمین :)))
سلام بچه ها
خوبی آرمین؟نغمه جون خوبه؟سهیل خوبه؟
باز که بلاگفای عن ریده :|
این چه وضعشه آخه؟
سگ تو روح شیرازی عن -___-

سلام ربابه جون مرسى تو خوبى مش امین خوبه؟ :))
اگه بلاگفا درست بود تعجب کن

نازگل پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 00:32

خیره ایشالا صدقه دادم اما خیلییی خیلیییی بد بوووود تعریف نمیکنم واست اعصابت خرد میشه

والا فعلا هرچى بلاست داره دور سرم میچرخه یه روزه خیر ندیدم تو هم نفر دومى هستى که واسم خواب بد دیدى :/

نازگل پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 01:59

خودتم صدقه بده،چرا همه نظرام نصفه میاد؟؟؟
عارمین تو دوست نزدیکی به اسم حمید داری؟

نظرایى که اموجى دارن نمیاد.نه ندارم
خوابت چى بود واسم تعریفش کن

نازگل پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 04:00

آرمین خوندی؟؟:((((((((

اوهوم،بیخیال خواب بوده صدقه هم دادى رفع میشه ایشالا
مامانمم واسم قربونى کرده دیگه هرچى هست ایشالا رفع میشه

masoume پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 08:14

چرا گفته
دلیل خرابی سایت از اوایل شهریور همین حملات گروهیه
صفحه بلاگفا نیوز نوشته

بچه ها دلم براتون تنگ شده بود

محیا خانم دکتراز دانشگاه چه خبر؟!خوابگاه خوبه?!

اینکه ماله اوایله شهریوره همون موقع که هى قطع و وصل میشد،الان یه درده جدید گرفته هیچ اطلاعیه اى هم نزدن :|

KimB پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 10:55

شماله کوفتش شه الهى

بنده خدا نغمه=|

نههههه نمیذاش برى

فاک:/
بازم خاب بد؟؟؟:(

حاجى
چته؟؟؟
چرا ى جوووریى؟؟؟:/
ناراحتى؟؟:(

چیکارش دارى بدبختو کل سال عرق میریزه یه هفته میخواد بره عشق و حال و استراحت :)))))
بیخیاله خواب :دى
خوبم

خاموش پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 11:53

سلام اقا عارمین :))
اگه دوباره وبلاگ اصلی اینجا پاک بشه دیگه برنمی گردین؟
راستش میترسم بگم فکر کنید دروغه ولی دیشب یه خواب بد درباره شما و نغمه جون دیدم ، صبح صدقه گذاشتم ولی دلم شور میزنه
انشاالله که خیره

یا فاطمه زهرا =)) همتون دست به دست هم دادین واسه من خواب بد ببینین :|
بیخیال نمیخواد تعریف کنى به خواب اعتقاد ندارم :دى

x مـحــیـــا x پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 14:22

سلام معصومه جون خوبی عزیزم؟
قربونت خانوم مهندس آره بد نیست ولی دو روز بیشتر اونجا نبودم

منم کلی دلم واسه تنگ شده بود


آرمین جون بیخیال خواب :))
خواب کلا چرته
اونم خواب زن که کلا وارونه اس

بچه ها جان جدتون شب پرخوری نکنین تا خواب چرت و پرت نبینین

آره بابا بیخیال :)))) این همه بدبختى دارم همین مونده به خواب هم اهمیت بدم

سرور پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 14:53

آی وانت میلک،آی وانت لیمو شیرین 85:دی سمباده گیو می پلییییز:دی

نازگل پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 15:25

آقا هرخوابی تعبیر نداره ساعتی که من میخوابم اصلا خواب تعبیر نداره،اما بلاخره آدم اعصابش خرد میشه،منم قبل از اینکه چیزی بگم صدقه دادم.نمیدونستم سونامی خواب بد راه افتاده وگرنه چیزی نمیگفتم. استاد انقلاب ما یه آخوندی بود میگفت بدترین خواب با صدقه صددرصد رفع میشه،اینم بدونید خواب بد باعث اتفاق نمیشه خواب بد هشدار از یه اتفاقه،کسایی هم که خواب بد دیدن صدقه بدن دل آرمینو خالی نکنید،منم به خدا نمیدونستم جو این طوریه هل شدم گفتم به خودش بگم

خو الان یه مدته همش میگن واست خوابه بد دیدیم :/
من خودم کلا به خواب و این چیزا هم اعتقادى ندارم،وقتاییم خواب بد میبینم صدقه میدم

KimB پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 15:57

غلط کرده-_-
همه مسافرتاشو بدون من میره

ینى خاباتونو هااااااا....

خوبى دگ:/تنکس گاد=|

باز مامان من هوس چیز کرد

حالا ایشالا ماه عسلتونو با هم میرین

سمانه پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 21:22

سلام .
فعلا که بلاگفا گوهیه ب نظرم بهتره کارتونو تو رزبلاگ شروع کنین چون بی شباهت به بلاگفا نیست وَ قالب و ریزه کاری هاش تموم شده :((
خیلی حالم گرفتس . بمیری ایشالا بلاگفاک عن . عن تو کونت بلاگفای گوه -_-

قبلا رزبلاگ بودیم،اصن به درد نمیخوره
جز بلاگفا جاى دیگه اى فعالیت نمیکنیم :/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد