:|

یا اینجا خعلى داغونه یا من نمیتونم باش کار کنم! :/

هرکارى میکنم همه متن تو یه پست جا نشد!! اینه که دومین پست بعد از اینو بخونین بعدش بیاین پست پایین روبخونین،اوکى؟

تنکس ئه لات 

نظرات 38 + ارسال نظر
رضا دوشنبه 18 خرداد 1394 ساعت 17:51

در اینکه اینجا داغونه هیچ شکى نیست
انصافا با اینجا هیچ رقمه حال نمیکنم،هیچى صفحه نظرات بلاگفا نمیشه
خداکنه زودتر درست شه بخدا مام هم دلتنگیم هم بدجور حوصلمون سر میره

گفتى داغون و ول کردى؟ داغون واسه یه لحظشه
اصن بخش مدیریت و تایید نظراتش نابوده :))
قال مهسا : سر رفته حوصله،چیزى که این روزها زیاد باهاش دست و پنجه نرم میکنم
شده داستان همه ماها البته جز خر خونا که حواسشون نیست اصن

KimB سه‌شنبه 19 خرداد 1394 ساعت 15:11

سلام
سهیل:)))
چ خوب شد ک این جا رو درس کردی:))

عاره خو
ی کم,خعععععلی داغونه:|||

ولی بازم بهتر از هیچیه:||

مرررررسی:)))

سلام :)
ایشالا کم کم بلاگفا درست میشه میریم سر جاى اصلى خودمون اینجا اصلا قابل تحمل نیست

KimB سه‌شنبه 19 خرداد 1394 ساعت 16:51

ایششششششالا درس میشه
:)))

فاطیما سه‌شنبه 19 خرداد 1394 ساعت 22:22

سلام. وآاااای اگه بدونی وقتی اینجا رو پیدا کردم چقدر خوشحال شدم اشک تو چشمام جمع شد.
درسته نظر نمیدادم ولی واقعا وبتون رو دوست دارم و هر روز از تارستون پارسال میخوندمش.دلم واقعا برایتون لک زده بود امیدوادم این بلاگفا درست بشه زودتر .
خدایا بازم شکرت که اینجا رو پیدا کردم.

خداروشکر :)
چطورى پیداش کردى؟

فاطیما چهارشنبه 20 خرداد 1394 ساعت 12:05

از سرچ تو گوگل، وب مهسا رو پیدا کردم از وب مهسا اینجارو.

محیا شنبه 23 خرداد 1394 ساعت 01:23

سلام
خوبی آرمین ،سهیل؟
این بلاگفا که هنوز خرابه
خبر جدیدی نشده؟ دلم تنگ شده خو واسه اون وب

سلام،ممنون تو خوبى؟
کنکور چطور بود؟
نه بعید میدونم حالا حالا هااااااااا درست شه فقط امید الکى بود

محیا شنبه 23 خرداد 1394 ساعت 02:01

سهیل تویی؟یا آرمینی البته حدس میزنم سهیلی :)))
کنکور خوب بود خداروشکر خودمم خوبم دیگه آزادی مطلق پیدا کردم آی خوش بگذره
ایشالا شماهم توی امتحاناتون موفق باشین
خداکنه که بلاگفا هم زودتر درست شه دق کردم دیگه اگه خدایی نکرده درست نشد چی؟ایمیلتو جواب ندادن؟

سهیلم
خب خداروشکر،ایشالا رشته اى که میخواى رو قبول بشى :)
نه بابا جوابشون کجا بود اخه از اولم میدونستم جواب نمیدن :|

masoume شنبه 23 خرداد 1394 ساعت 17:39

سلام.
مثل اینک حالا حالاها به همین روال هستیم.
به نظرم اگ شیرازی هیچی نمیگفت بهتربود تااینک امیدالکی بده ملت روسرکاربذاره.
+محیا جون آزادیتو تبریک میگم.ان شا الله به هدفت برسی
من ک لحظه شماری میکنم این امتحانای کوفتی تموم شه .اصن ادم یه دور میمیره زنده میشه
امتحانات شما شروع شده اقاسهیل؟!

دید خیلى طول کشیده گفت بذار یه تنوعى بدم صفحه اصلیو عوض کنم دل ملت شاد شه :) فکر کنم تا ماه هاى اینده باید منتظر بمونیم
من حداکثر تا اخر امتحانام یعنى ١٠ تیر منتظر میمونم اگه درست شد که شد،نشد وبلاگ نویسیو کلا بیخیال میشم :)
نه هفته اینده شروع میشن

رضا شنبه 23 خرداد 1394 ساعت 18:48

سهیل درست شنیدم؟ :|
اگه بلاگفا درست نشه میخواى وب نویسیو کنار بذارى؟!
توکه گفتى اگه درست نشد هم از صفر شروع میکنم حالا چى شده که این حرفو میزنى؟ مگه دست خودته؟؟؟؟؟

همین الانشم اگه بلاگفا درست بشه تقریبا میشه گفت دارم از صفر شروع میکنم،یه نگاه به امار و رتبه بنداز،حداقل باید ٣-٤ ماه روش کار کنم بلکه مثل قبل بشه :)
اون موقع هم که گفتم اگه درست نشد یجاى دیگه از صفر شروع میکنم شرط اصلیم این بود بازدید کننده ها اینجارو پیدا کنن،الان جز ٧-٨ نفر دیگه کسى ادرس اینجارو نداره
واقعا حوصله و اعصابم نمیکشه بدون اکثر بچه ها بخوام از صفر شروع کنم،نمیتونم قبول کنم اون ٥٠٠٠ پست و اون همه زحمتى که فقط خودم میدونم چى کشیدم اینقدر راحت باد هوا شه و برم یجاى دیگه شروع کنم :)
یه چیز دیگه م هست،جز بلاگفا نمیخوام با هیچ سیستم مزخرف دیگه اى کار کنم
وقتى بیش از یک ماهه که اصن یه وضعى نبوده حتما همه تون دیگه به نبودش عادت کردین،یکم دیگه م بگذره کلا فراموشش میکنید

masoume شنبه 23 خرداد 1394 ساعت 19:04

ای باباا
حقم دارین...میدونم این سایتا خیلی مسخره ان ونمیشه باهاشون کارکرد وبه دردنمیخورن.من اصلا نمیتونم تصورکنم اصن یه وضعیه برا همیشه تعطیل بشه
بعله اینجوری ک بوش میادخیلی بایدمنتظربمونیم.ولی بالاخره درست میشه اونم نه مثل سابق.
شمام زودتصمیم نگیرین یکم بیشتر!صبرکنین.من کاری ازم برنمیاد ولی ازاینک هی میام اینجا مشخصه دوست دارم همه چی حل بشه.
(اینوبرخلاف میلم میگم اگ بلاگفا درست نشد بایدقیدشو بزنین چون بی فایدس. مشخصه بچه ها پیداشون نخواهد شد.ودوباره دورهم جمع نخواهیم شد اوناییم ک اینجا اومدن غیب شدن یهویی
واسه ک میخواین پست بزارین و زحمت بکشین؟! )
+ماهفته بعدتموم میکنیم.ماه رمضونه خدا بهتون کمک کنه خیلی سخته.

اگه بچه هام بودن یه چیزى :) میشد از صفر شروع کردن رو تحمل کرد ولى وقتى از بین ده ها نفر فقط چند نفر ادرس اینجا رو دارن و از اون چند نفر فقط دو سه نفر سر میزنن،واقعا واسه کى وب بزنم؟ و به چه امیدى از اول شروع کنم؟ :)
مطمئن باشید من خودم بیشتر از همه دلم واسه وبم تنگ میشه و بیشتر از همه مشتاق درست شدن دوبارشم،چون خیلى واسش زحمت کشیدم و عاشقش بودم
تمام مشکلاتمو با وجود اصن یه وضعى و سرگرمى اى که واسم درست کرده بود بیخیال میشدم ولى حالا که نیست احساس میکنم یکسال از عمرمو هدر دادم
به هرحال یکماه صبر کردم،فکر نکنم بعد از یکماه تصمیم عجولانه باشه!
یا اصن یه وضعى بلاگفا یا باى نت ...

masoume شنبه 23 خرداد 1394 ساعت 19:27

اخه چرا میگین حتما هممون به نبود اصن یه وضعیه عادت کردیم
اگه عادت کرده بودیم فراموش کرده بودیم ک اینجا نبودیم
فراموش کردن یه چیز بستگی به ارزش اون چیز وجایگاهش تو ذهن وقلب ادما داره
اصن به وضعیه ارزشش کم نبود،جایگاهش واسه ما پایین نبود ک بخوایم ب این "سادگی"فراموشش کنیم☺

وقتى مجبور باشین فراموش میکنین،حتى خود من :)
شاید کامله کامل فراموش نشه ولى بعد از یه مدتى ارزششو از دست میده
الان بیشتر از یک ماهه تعطیله،اگه یکى دو ماه دیگه م تعطیل باشه کم کم اون جایگاهى که داشتو از دست میدین و بود و نبودش واستون یکى میشى
خوبیه ادما اینه زود عادت میکنن ...

رضا شنبه 23 خرداد 1394 ساعت 19:29

تو مگه دست خودته؟؟؟؟
میدونم الان ناراحتى بهتم حق میدم،والا منم بودم این همه زحمت میکشیدم و اینطورى به باد میرفت کلا از زندگى ناامید میشدم
تف به شرف شیرازى اشغال با اون مدیریتش که رید به برنامه و سرگرمى خیلیا
یه سرگرمى سالم و درست و حسابى داشتیم که اونم پرید
اخه کى فکرشو میکرد بهترین سرویس وبلاگ دهى ایران این بلا سرش بیاد؟ واقعا با این اوضاع به بقیه سرویس ها هم نمیشه اعتماد کرد
میدونم چقدر تصمیم گرفتن واست سخته ولى یکم دیگه م صبر کن،توکه یک ماه صبر کردى بخاطر همین چند نفرى که پیگیر کاریم صبر کن
بخاطر من،بخاطر معصومه،بخاطر محیا،بخاطر مهسا که واستون وب زد و چندتا از بازدید کننده ها از وب اون اینجا رو پیدا کردن یکم دیگه صبر کن باشه؟
خدایى هرجا دیگه وب بزنى مث بلاگفا نمیشه،نه واسه تو نه واسه ماها پس ارزششو داره صبر کنى
مطمئن باش وختى بلاگفا درست شه خیلى زود همه بچه ها سر و کلشون پیدا میشه شک نکن
سهیل جون یکم دیگه م صبر کن،تو صبرت خیلى زیاده
خیلى جاها نشون دادى صبرى که تو داریو هیشکى نداره پس این یبارم حداقل بخاطر زحمتایى که واسه وبت کشیدى صبر کن شاید یهو درست شد

صبرم یه حدى داره،صبر کردن تا جایى خوبه که یه امیدى به بهتر شدن یا درست شدن باشه نه مث الان :)
اگه هم تا الان صبر کردم بخاطر همین چند نفرى بود که اسم اوردى،این مدت پیگیر بودن و منتظر درست شدن وبن
ولى قبول کن اگه بلاگفا درست نشه با دو سه نفر نمیشه از صفر شروع کرد
اگه درست شد که ادامه میدم،اگه نه که یه توفیق اجباریه واسه باى نت :)

masoume شنبه 23 خرداد 1394 ساعت 19:41

شایدعادت کنن ولی فراموش هرگز!
(ماهم خیلی غم وغصه هامونو با اصن یه وضعیه فراموش میکردیم وخیلی چیزا ازش یادگرفتیم)

اینک نوشتین یا اصن یه وضعیه یا بای نت ،یاد خودم افتاد ک بین فری گیت وبای نت فری گیت روانتخاب کرده بودم
الان فهمیدم چه ادم مصممی هستم من

+بابت همه زحماتی ک اونجا کشیدین واسه سرگرمی ما خیلی ممنون
بعضی چیزا واسه ادم یه دنیان شک نکنین ک اصن یه وضعیه وخاطره هاش هیچ وقت ازذهن من پاک نمیشه
فقط امیدوارم تا10یه تکونی بخوره این وضعیت شایدبشه راضیتون کرد:)

قضیه فرى گیت فرق میکرد :))
شاید کند بود،شاید دق بده بود شاید حرص درار بود ولى کارتو راه مینداخت نه؟ :))
ولى الان هیچ راهى وجود نداره که اون اصن یه وضعى سابق راه بیفته

عارمین شنبه 23 خرداد 1394 ساعت 19:51

ولش کنید این سهیلو میخواد ادامه بده میخواد نده به جهنم
اگه بلاگفاى زاقارت تا تاریخى که سهیل بهش مهلت داده درست شد که برمیگردیم همونجا
اگه نشد خودم یه وب خوجل موجل میزنم اونجا ادامه میدم،هرکى میخواد بیاد قدمش رو تخم چشاى شیرازى،هرکیم نمیخواد بیاد خیر پیش
منته اینو هم نکشید
بچه پرو این پست من بود چرا صاحبش شدى نظرارو جاى من جواب میدى؟

زورم میرسه :))

masoume شنبه 23 خرداد 1394 ساعت 19:57

اونم چه کارراه انداختنی یعنهو این بودک هی ذغال میریختم تو لپ تاپ تا کارکنه!!!
وقتی میومدم نظربذارم دامنه امواجش 0میشداصن موج شانسم بالابودااااااا
اون موقع.منم عادت کرده بودم به نظرگذاشتن نمیتونستم تحمل کنم خلاصه خیلی تجربه جالبی بود
یادش بخیر...

کار کردن باهاش صبر ایوب و عمر نوح میخواد

M @ h $ a شنبه 23 خرداد 1394 ساعت 20:01 http://soheil-armin.blog.ir

وااااااااااا
اقا سهیل ینى چى باى نت؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اصلا حرف زدنشم اعصابمو بهم میریزه چه برسه بخواد همچین اتفاقى بیفته
فوق فوقش اینه بلاگفا درست نمیشه هرچند امید دارم تا چند روز اینده یا نهایت یک هفته دیگه درست میشه بعدش دوباره دور هم جمع میشیم
ولى اگه نشد یجاى دیگه وب بزنین،شما که وب نویسى رو دوس دارین خیلى زود دوباره کارتون میگیره فقط دو سه ماه اولش سخته
یکم دیگه بخاطر ماها صبر کنین خواهشااااا
ببخشید که این چند روز سر نزدم اخه امتحان نهایى دارم اگه خدا بخواد همین هفته تموم میشم

واقعا واسم سخته،بذار ببینم تا اخر امتحانام اوضاع چطور پیش میره :)

masoume شنبه 23 خرداد 1394 ساعت 20:13

اقا عارمین
لایک دارین واقعا
خداخیرت بده برادر به وب توپ بزن ما حمایت میکنیم افرین
توسطح شهرهم تبلیغ میکنیم مشتریاش زیادشه
ازاونجا ک اهل تک خوری نیستیم اقا سهیلم باخودمون میاریم

محیا شنبه 23 خرداد 1394 ساعت 21:00

اقا جریان چیه؟سهیل نکن همچی من اعصابم ضعیفه بای نت چیه آخه ؟
والا یه سالم بگذره ما به نبود اصن یه وضعی عادت نمیکنیم من همیشه گفتم اونجا یکی از دلخوشیهای من بوده
پس نگو اینجوری لطفا ایشالا که اونجا درست میشه :/

+معصومه جان فدات عزیزم
+آق رضای گل ارادت :))
+آرمین چطوری؟؟خودت بیا چندتا پست بزار بهمون امید بده سهیل که همش نا امیده

والا دیگه خسته شدم از این همه صبر الکى :|
صفحه اول که درست شد گفتم نهایتا ٢-٣ روزه حل میشه ولى بازم خبرى نشد که نشد
اگه قرار باشه بلاگفا درست نشه منم حوصله وبلاگ نویسى ندارم دیگه :)

кнαησм ε єѕкαcн شنبه 23 خرداد 1394 ساعت 21:55

یادش بخیر پارسال این موقع ها بود که ایران تو لیگ جهانى خوب نتیجه میگرفت و تو اصن پستاى حمایتى واسه تیم ملى والیبال میذاشتى ...
به هرحال اومدم اولین برد ایرانو تبریک بگم
راستى ببخشید من کامنت نمیدم زیاد،دیدم کسى چیزى نظر نمیده منم چیزى نگفتم!
واسه پست قبلى که ارمین گذاشته بود هم نظر گذاشتم ولى یا تایید نشد یا نرسید

اره یادش بخیر
اتفاقا اخراى بازى خودم باد پارسال افتادم که تا بازى تموم میشد سریع پست میذاشتم ولى الان ...

عارمین شنبه 23 خرداد 1394 ساعت 22:01

من خوبم محیا ترشیده تو چطورى؟ کنکور رو رى دى یا خوب بود؟
معصومه سهیلم نیاد من خودم ادامه میدم
مهسا به کمک و حمایت تو واسه تبلیغاتم نیاز دارما
عاغا این مدت نشستم تو همه سرویسا وب ساختم ببینم کدوم بهتره،از همه بهتر و شبیه تر به بلاگفا رزبلاگ بود
هرچند تو بلاگفا نمیشه وباى رزبلاگیو لینک کرد ولى خو بهترین سرویس خودش بود!
شاید رز بلاگ یه وب راه انداختم
البته تا ١٠ تیر صبر میکنم ببینم بلاگفا چى میشه

رضا شنبه 23 خرداد 1394 ساعت 22:14

چاکر داش عارمین گلم هستیم همه جوره
میگم کاش میشد زودتر وبو راه مینداختى ولى حیف که موقع امتحاناست نه خودت وقت میکنى نه بچه ها
خعلى دلم واسه پستاتون تنگ شده اصن با اینستا و فیسبوک حال نمیکنم
عشقه من فقط اصن یه وضعى

قربونت رضا جون ارادت دارم
اره والا خودمم دوس دارم ولى فعلا هم امتحاناست هم شاید این یکى دو هفته یه معجزه اى شد و بلاگفا درست شد!

محیا شنبه 23 خرداد 1394 ساعت 22:44

آرمین بدجنس اینقو نگو ترشیده بهم آخرش میترسم ازبس بهم میگی ترشیده واقعا رو دست مامانم اینا بمونم
کنکور هم خوب بود خودم که راضی بودم
واسه وب هم ایشالا که همون قبلیه درست میشه چون واقعا حیفه اون همه پست و وقتی که واسش گذاشتین حیفه که به باد بره
اگه خدایی نکرده زبونم لال درست نشد بازم وبو راه بندازین ماهم کمک میکنیم همه جوره

عارمین : باید اونقد بگم که خودت باورت شه ترشیده اى
اینجا ایرانه عزیزم،با یه کلیک کل زحماتت میره رو هوا

KimB شنبه 23 خرداد 1394 ساعت 23:36

:|||||||||||||||||

هاااااا؟؟؟؟
چیههههه؟؟؟؟
دلم خواس اعلام وجود کنم
:|||

منم تو این غم(نا امیدی سهیل) و شادی(امیدواری حاجی) یوهویی ک پیش اومد شریک بدونین
((((:((((

ااااه
لعنتی درس نشد:(

حاجی
دعاهام نگرف واقن:((

عارمین : منکه گفتم دعاهات گیرا نیس ولى تو باورت نشد
فک نکنم حالا حالاها درس شدن تو کارش باشه

:| یکشنبه 24 خرداد 1394 ساعت 03:22

سهیل من که از اولش بودم و گفتم تا اخرش هستم !
تو پست ارمینم کامنت گذاشتم ولی خب بعدش هر چی خواستم کامنت بزارم حرفی نداشتم چون فقط باید صبر کرد تو این موقعیت و نخاستم دیگه با حرفای تکراری رو اعصاب برم ! حالا من سریع رفتم جز بی معرفتا ؟

نه :)

:| یکشنبه 24 خرداد 1394 ساعت 05:09

خیلی ممنون از لطفت !

:)

مهسا یکشنبه 24 خرداد 1394 ساعت 11:22

من چند وقت پیش اینجا نظر دادم بعد دیگه نبودم...نت نداشتم نشد بیام...الانم تا وصل شد اول بلاگفا سر زدم و بعدم اینجا ما فراموشتون نمی کنیم...

عارمین خان شما وب بزن شاید سهیلم بیخیال شد و باهات همکاری کرد

منم قول میدم از خاموشی دربیام

عارمین : منکه قصد دارم وب بزنم حالا چه سهیل بیاد چه نیاد

KimB یکشنبه 24 خرداد 1394 ساعت 15:51

سهیل
ایشالا ک تا ده تیر بلاگفا درس شه…
ولی اگه نشد نمیشه لااقل تا تولدت بمونی؟؟؟
بیست و سه تیر بود گ؟؟؟
حداقل واست تولد بگیریم:'(((

نه ٢٦ تیر
چه فایده تولد بدون وبلاگ :)

KimB یکشنبه 24 خرداد 1394 ساعت 17:53

خوب با ى خاطره خوب خدافظی میکنی لااقل:'(

بعدشم اینم علان ى وبلاگه…
فقط ی کم کوچولوعه…
ک فک کنم تو با تواناییایی ک داری میتونی بزرگش کنی…

ولی حالا ب هر دلیلی نمیخای…

خو پس لااقل تا 26تیر بمون تا با همین بچه هایی ک انققققققد تو رو دوست دارن شاد باشی ی کم…
البته اگه بقیم موافقن ک تولد بگیریم…

هر چند بازم میل خودته…
من تو برنامه هات دخالت نمیکنم…

فقط در حد ی خواهش بود:)

نمیدونم فعلا معلوم نیست تصمیم چیه،شاید موندم تو وب جدید با عارمین ادامه دادم شایدم کلا بیخیال شدم :)
خودم دوست دارم بمونم ولى وقتى به مشکلاتى که از صفر شروع کردن داره فکر میکنم ...

KimB یکشنبه 24 خرداد 1394 ساعت 19:20

خوب
وختی ب این فک میکنی ک شاید با تجربه هایی ک داری بتونی ى وب بهتر بسازی,اون وخ چ حسی داری؟؟؟

تازه علانم ک همه دارن اعلام عامادگی میکنن…

کمکتون میکنیم دگ…

حالام
لدفن بازم فک کن راحب موندن…

درسته تجربم نسبت به قبل بیشتره و الان عارمینم هست ولى این هست که باید ٤-٥ ماه رو وبه کار کنم که شاید به اصن یه وضعى برسه

KimB یکشنبه 24 خرداد 1394 ساعت 19:59

خوب
خواهش میکنم این چار پنج ماهوی کم زحمت بکش…

نیگا کن علان تو نظرات اون یکی پستم عارمین میگه اون زحمت اصلیاشو ب عهده میگیره…

رو برگشت فک کن:)))

KimB یکشنبه 24 خرداد 1394 ساعت 21:37

هه
حالا چرا ناراحت؟؟؟

ب هر حال این فکر ک سهیل نباشه واس هممون عذاب
عاوره…

مطمئن باش اگه باشی مام تا تهش هستیم…

حالا بازم انتخاب با خودته…

راسی
بردمونم,تبررررریک:)))

نمیدونم والا شاید ادامه دادم :)
کلا والیبالارو میبینم یاد پارسال میفتم حالم گرفته میشه :/

KimB دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت 13:42

مرسی از این ک ب نظر من و بقیه احترام گذشتی
:)))

ب این فک کن ک بردای بعدیشونو تو وبلاگ قبلی خودمون یا اگه نشد تو وبلاگ جدید جشن میگیریم
:)))

بااااااااا همممممممم:))))

مگه ن؟؟؟؟:))))

منکه چشمم اب نمیخوره تو وب قبلیه دیگه اپ کنم :))
از خیرش گذشتم دیگه :)

KimB دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت 20:45

ینی با همه خاطرات خوب و بدی ک ازش داشتیم بسته شد؟؟؟؟

ی کم ناراحت کنندس:(

ولی
امیدوارم تو وب جدید کللللی خاطره بهتر بسازیم
*^▁^*

فعلا که بسته شده و انگار قرار نیست درست بشه :)
بعدشم اعتمادمو بهش از دست دادم،چه اطمینانى هست که بعدا هم مشکل پیش نیاد
فکر کنم بهتره دیگه به درست شدنش فکرم نکنیم

KimB سه‌شنبه 26 خرداد 1394 ساعت 00:07

عاهان
پس دگ کل ذهنمون متمرکز میشه رو وبلاگ جدید
:))))

بازم
مرسیییییی ک موندی:))))))

خواهش :)
منکه از اون وبه دل کندم شمارو نمیدونم

masoume سه‌شنبه 26 خرداد 1394 ساعت 07:47

ما ازاون وب دل نکندیم ازخیرشم نگذشتیم اگ بلاگفا درست شد به امیدخدا میریم اونجاشده ازصفرم شروع کنیم یه مدت باهاش کارمیکنین ببینین چه جوریه...
اگ نشد میریم وب جدیدشماروهم میبریم.اقا عارمین کلی زحمت کشیده

ولى من دل کندم :))

KimB سه‌شنبه 26 خرداد 1394 ساعت 15:32

دل کندن زیاد لفظ خوبی نیس:(((
ى کم درد و رنجش زیاده:((

وبلاگ قبلی عالی بود ولی علان ک نمیشه ازش استفاده کرد خوب ى جای بهتر میسازیم
*^▁^*

حالا حساب کنید این درد و رنج واسه من چند برابر شماست :)

KimB سه‌شنبه 26 خرداد 1394 ساعت 23:13

ااااا
این جوری میگی عادم ناراحت میشه سهیل…

پاشو بیا اون ور دگ…

تا هر چ زود تر اون ورو راه بندازین با عارمین…

من فعلا امتحان دارم تازه این هفته شروع میشه،وقتى امتحان دارم اصلا حوصله خودمم ندارم :)
فعلا عارمین اونجا رو بچرخونه تا امتحاناى من تموم شه،تا اون موقع یه تصمیم درست میگیرم

KimB چهارشنبه 27 خرداد 1394 ساعت 15:35

اوه
ایشالا امتحانارو یکی پس از دیگری با موفقیت
پشت سر بذاری:))))

امتحانات ده تیر تموم میشن؟؟؟
O_o

امیدوارم درست ترین تصمیمو بگیری
*^▁^*

ممنون.اره :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد